22 Mart 2009 Pazar


tarçını seyrediyorum
merhaba bu haftamız nasıl geçti ben yine yoğun şekilde çalıştım akşamları nehir'le vakit geçirmeye çalıştım cuma günü nöbet tuttum cumartesi hastaneden doktor arkadaşıma bebek hayırlamaya gittik, pazar günüde nehir'le bolbol oynadık. bir yandan da nehir2'in doğum günü hazırlıklarını yapıyorum nehir'in doğum günü süslerini parti dünyasından sipariş verdim onları bekliyorum pastacı rapunzel (blog arkadaşım didem) 2 yaş kurabiyelerimizi yapacak ona da çok teşekkür ediyorum. daha menüyü kesinleştirmedim şu an düşünme aşamasındayım cumartesi büyük gün çok heyecanlıyım.

3 yorum:

cavidan dedi ki...

ohh ne güzel az kalmış deryacım..kurabiyeler gerçekten hairka bi fikir.
nehiri çok öptük.

Z.EROĞLU dedi ki...

güzel heyecanlar bunlar ama insan bi yandan da hemen olsada bitse diyor malum yorgunluk.
blogunuzu çok detaylı inceleme fırsatım olmadığı için ne iş yaptığını da tam olarak bilemiyorum derya cım.sanırım eşinle aynı işi yapıyorsunuz.o dr,sen hemşire ya da ikinizde dr.bildim mi??:)))bi de yaşını merak ediyrum

derya dedi ki...

evet cavidancığım az kaldı inşallah güzel olur diye düşünüyorum
zeharacığım bildin eşimde bende doktoruz ben kızına çok da faydası olmayan çocuk doktoruyum benim yaşım 29. zehracığım tatlı ve yorucu heyecan doğum günü inşallah hayırlısı ile bizde sizin gibi atlatırız