13 Mart 2009 Cuma

herşey aynı


mısır yemeye bayılıyorum
bu hafta yine herşey aynıydı nehir yine akşamları bizimle gelmek istemedi babannede kalmak istedi, aslında olayı şu yönden bakınca iyi birşey nehir ben yokken sevdiği biryerde ama akşamları gelirken ağlaması beni çileden çıkartıyor. bende acaba kreşe başlarsak daha iyimi olur diye düşünüyorum ama karar veremedim şu an çünkü çok sağlıklı düşündüğümüde zannetmiyorum şu an sadece bekliyorum nehirin bu durumna alışacağını düşünüyorum. birde yarın nöbetçiyim, nehirle bu hafta sonu az vakit geçireceğiz babamızda iş nedeni ile ile bugün istanbula gitti o da yok yani bu hafta sonu kızım yine bizden ayrı o da haklı aslında biz zamanımızın çoğuna işimizle geçiriyoruz o da bize kapris yapıyor. ne olur bizim için dua edinde kızımla aramız düzelsin yoksa ben kendime kötü anne olarak suçlamaktan depresyona gireceğim

8 yorum:

nilay dedi ki...

afiyet olsun prensese..nehirin üstündeki uyku tulumunun aynısı İlke dede var..
canım yaşadığınız şeyi çoğu arkadaşım yaşadı üzülüp ağlarlardı..bir arkadaşım benimle gelmek istemiyor gece bile ben babaannemle uyuyacağım onda kalacağım diyordu..oda aynı şeyleri hissediyordu..geçti şimdi..büyüdükçe değişiyor herşey..bir yandanda haklılar..güvenilir insanların yanındalar ama en sevdikleri onları bırakıp gidiyor onlarda sanırım kendince cezalandırıyorlar..ama herşey onlar için..büyüdükçe anlayacaklar canım..o seni çok seviyor zaten o yüzden böyle davranıyor..sen mükemmel bir annesin..

derya dedi ki...

teşekkür ederim nilaycığım gerçekten bende hergün ağlıyorum gerçektende biliyorum herşey geçecek ama insan yinede annelik duyguları ile hareket ediyor

cavidan dedi ki...

canım ağlayacak canını sıkacak bir durum yok her çalışan annein yaşadığı tipik bir durum. şimdilerde eren arkamdan mızmızlanmaya ve babanneyi yormaya başladı. yani dönem dönem minikler değişiyor.
kreş konusuna gelince ben ereni 3 yaşında göndermeyi düşünüyorum sosyaleşmesi açısından ama senin iş durumun itibariyle yine akşamları babannede kalacaktır. bence biraz daha düşün.
öptük.

derya dedi ki...

teşekkür ederim cavidancığım aslındabende 3 yaş civarında düşünüyordum ama bu durum biraz canımı sıktığı için biraz karasızım

Z.EROĞLU dedi ki...

merhaba,
takipte olduğunuz bikaç blogu tanıyormuşum ben zaten.sizi de ekleyiyorum takp listeme.sizin de kızınız çok tatlı maşallah.afiyet olsun.

derya dedi ki...

teşekkür ederiz bizde artık sizi takip edeceğiz

Belkıs dedi ki...

Deryacım
Sizdeki durum nasıl bilmiyorum ama bazı anneanne -babaanneler torunları gereğinden çok çok fazla sahipleniyorlar ve doğal olarak yaklaşımları ilgileride bu yönde oluyor. Aslında yapmak istedikleri torunları adına en iyisi tabi,öyle çok seviyorlarki farkında olmadan bu sevgi anne babaya zarar verebiliyorlar. Bunları onlara anlatmak bayaca güç. Benim kuzuşada anneanne ve teyze birlikte bakıyorlar. En başından beri söylenip durduğum bir konudur bu. Anne kelimesi bolca geçecek evde diye. Ama tabi konu kayınvalide olunca iş biraz daha farklılaşıyor olsa gerek. Eminim sen bunu gözlemliyorsundur zaten. Ve inşallah bir an evvel düzelir bu durum sende kendini kötü hissetmessin bu konuda.

derya dedi ki...

çok teşekkür ederim belkıscığım aynen dediğin gibi oluyor nehire çok fazla yüz veriliyor ve benim adım büyük ihtimal az geçiyor inşalla düzelir teşekkürler