8 Mart 2009 Pazar

bizden haberler


kuzenimle sarılırken

yoğurt böyle yenir

hafta içi neler yaptık ben çıldırma noktasına geldim çünkü işten geldiğim zaman nehiri babannesinden almaya gittiğimde nehir benimle gelmek istemiyordu, tabikide bu durum beni çok üzdü. hafta sonu biraz birlikte zaman geçirince aramız düzeldi ama bu hafta aynı şeyleri yaşarız diye çok korkuyorum. nehir hafta sonu öksürdüğü ve burun akıntısı olduğu için ve babası cumartesi günü nöbetçi olduğu için çok dışarı çıkıp birşey yapamadık, genelde evdeydik evde sıkılarak zaman geçirmeye çalıştık
bu arada nehirin doğum günü yaklaştı ve ben daha hiç bir hazırlığa başlamadım inşallah yetiştiririm.
herkesin dünya kadınlar gününü kutluyorum gelişmelerle görüşmek üzere

4 yorum:

cavidan dedi ki...

sana naz yapıyor canım minikler bizi deneme tahtasına çeviriyorlar resmen. ayrıca geçmiş olsun. öptük.

derya dedi ki...

teşakkür ederim cavidancığım bana naz yaptığının farkındayım

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Birkaç sene önce arkadaşımın bebeğiyle ilgilenmiştim, o da akşamları annesi geldiğinde onunla gitmemek için elinden geleni yapardı.. Ben de çok kararlı bir şekilde deyim yerindeyse kapıya koyardım tatlı cadıyı:)) Bir süre sonra anladı ki akşamları anneciğiyle gidilecek, vazgeçti nazından..

Çalışan annelere naz yapıyor bebecikler..

Sımsıcak sevgiler.....

derya dedi ki...

çok teşekkür ederim öneriniz için biliyorum naz yapıyor ama bu durum benide çok üzüyor bu arada sitemizi ziyaret edip mesaj yazdığınız için teşekkür ederiz