16 Mart 2009 Pazartesi


çok masumum değil mi


bebeğimi boyuyorum
merhaba bizden haberler; bu hafta sonu ne yaptık ben cumartesi günü nöbetçiydim pazar günü çok yorgun olduğum için nehirle birlikte vedeydik dışarı çıkmadık, nehirle üç gündür aramız iyi tabi bu durum karşısında bende çok mutluyum babnneden gelirken daha az mızırdanıyoruz.
yukarıda ki resimlerde nehir yüz boyama seti ile bebğini boyuyor bu ara favorimiz önce ben nehirin yüzünü boyuyorum daha sonra nehir bebğinii yüzünü boyuyor
yeni blog arkadaşımız ela'nın doğum gününü de kutluyoruz nice yıllara ela

6 yorum:

cavidan dedi ki...

boya olayına bayıldım..erenle böyle aktiviteler yapmayı dört gözle bekliyorum. çok öptük.

derya dedi ki...

cavidancığım aktivite yapmak çok iyi geliyor hem sen hem de çocuk rahatlıyor

Z.EROĞLU dedi ki...

öncelikle blogunda yer verdiğin için çok teşekkürler deryacım.
ebnde bayıldım bu boyama işine.ela ya henzü hiç boya lamdık biz.hep aklımda unutuyorum.şimdilik karalama yapıyorzu sadece.geç kaldık yani.bende alınca güzelce bi boyayayım ela hanımı.bayılır eminim

derya dedi ki...

zehracığım boya çok güzel bir aktivite ve oyalama tekniği tavsiye ederim gerçekten
elanın yeniden doğum gününü kutlarım

siyap dedi ki...

merhabalar...öncelikle ziyaretinize çok sevindik.bundan sonra bol bol ziyaret ederiz birbirimizi umarım.
nehir çok tatlı maşallah.ne güzel boyuyor öyle bebeğini :))

sevgileeer...

derya dedi ki...

beizde bizim sitemizi ziyaret ermenize çok sevindik teşekkürler