4 Şubat 2009 Çarşamba

teşekkürler cavidancığım

senin sayende uzun süredir birşey yazamadığım bloguma birşeyler yazıyorum
günler o kadar yoğun geçiyor ki anlatamam sana
yaptığım dört iş:çocuk doktorluğu, halen öğrencilik, ev hanımlığı, annelik
defalarca izlemekten sıkılmayacağım 4 film:ya şimdi yada asla, hayat güzeldir, babam ve oğlum, kelek etkisi
izlediğim 4 tv programı: avrupa yakası, binbir gece masalı, yaprak dökümü ve nehir sayesinde yumurcak tv deki herşey
tatil için gittiğim 4 yer: kapadokya, istanbul, kemer, belek
en sevdiğim 4 yemek adana kedap, içli köfte, mercimek çorbası, pizza
hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:istanbul, annemin yanı, deniz kenarına akşam güneş batarken, ve hiç işe gitmeden kızımın yanında
bir yağmur damlası olsaydım düşeceğim 4 yer: sevgiye ihtiyacı olan bir çocuğun yanağı, susuzluktan kurumakta olan bir çicek, kızımın o tatlı yanağı
bende ilke'nin tatlı annesi nilayı sobeliyorum gerçi şu an taşınmakla uğraşıyor ama belki vakit bulur

4 yorum:

cavidan dedi ki...

canım bişey değil yoğunluktan yazamazsın diye düşünmüştüm ama hemen cevaplamana sevindim. nehiri çok öptük.

eviminnuru dedi ki...

maşallah kuzucuğa çok tatlıymmış sevgilerimle

derya dedi ki...

teşekkür ederim sitemizi ziyaret ettiğiniz için

eviminnuru dedi ki...

ben de teşekkür ederim ziyaretiniz için kırbirkere maşallah sizinkide çok şirin sevgilerimle