16 Şubat 2009 Pazartesi

ruh halim

merhaba kızımın bloğuna uzun süredir bir şey yazamadığımdanda belli olduğu üzere bu aralar çok yoğunum ve bu nedenle biraz yorgununm. kızımlada yeterince ilgilenemediğim bu aralar canım çok sıkkın. kızımda onunla yeterince vakit geçirmediğimden dolayı bana kapris yapıyor bu aralar aramızda hiç iyi değil bu durum canımı daha da sıkıyor tam bir kısır döngüye girdim ne yapacağımı bilmiyorum. inşallah en kıas zamanda düzelir. bu arada beni ödüllendiren sevgili cavidancığıma teşekkür ediyorum bu can sıkıntısında bana birazda olsun moral oldu. gerçekten çalışan anne olmak çok zor hele de kendi çocuğuna vakit ayırmamak. işimi çok seviyorum zaten çocuklarla vakit geçirmek onları iyileştirmek beni çok mutlu ediyor ama kendi çocuğumla yeterince ilgilenmemek beni çok üzüyor. biraz blogumla dertleşmek istedim o kadar

4 yorum:

eviminnuru dedi ki...

ben eminim ki sen harika bir annesin aslında çalışmak nekadar güzel yaa ben artık bu çalışan kadınlara teselli veremiyorum şekerim bir nefes alın birohh deyin çocuğa gelince onlar birer melek ki zaten haftasonu bol keyifli birgün onlara bir hafta yeter eminimki ::)canım şaka bir yana üzme akendini eminim herşeyyoluna girer
sevgilerle

derya dedi ki...

çok teşekkür ederim çalışmak gerçekten güzel birşey ama çalışan anne olmak çok daha zor birşey
eminim sende harika bir insan ve harika bir annesin

cavidan dedi ki...

deryacım bu ruh durumları bazen benide boğuyor diyebilirim. senin durumun daha farklı gerçekten çok yoğunsun ister istemez nehirde sana kapris yapıyor.
bence güzel bir tatil hepinizin keyfini yerine getirir.

derya dedi ki...

cavidancığım gerçekten izin alabilsem hemen gideceğim ama almak imkansız ne yapalım sabredelim diyorum inşallah herşey yolunda olur ve bende rahatlarım