27 Aralık 2008 Cumartesi

zor bir haftanın ardından





ben bu hafta çok hırçındım annem zaten geç geliyordu babam annemdende geç geldiği için babamı görmedem uyuyordum tabi bunu onlara hırçınlık olarak yansıttım evet bu hafta annemi çok üzdüm ama ne yapayim annemide babamıda çok özlüyorum bu hafta biraz zor geçtiği için uzun süre yazamadık. bugün ankarada kar yağdı kardan küçük bir manzara çektik. dün cumartesi olmasına rağmen babam yine hastaneye hastalarına bakmaya gitti ve akşama kadar gelemedi bende annemi evde yine çıldırttım çünkü dışarı çıkmak istedim neyse babam gelince ankamalle gittik ve ben biraz sakinleştim. bu arada fotoğrafdaki yeni oyuncağım ben çok sevdim şu anki favori oyuncağım

2 yorum:

cavidan dedi ki...

oyuncağın hayırlı olsun nehircim.
bu arada ankarayı çok özledim kar manzarası bana ankara günlerini hatırlattı.

derya dedi ki...

cavidancığım vallahi keşke ankaraya gelsen ankara ve bizde seni özledik