22 Kasım 2008 Cumartesi

antalya günleri



merhaba 1 hafta önce annem, anneannem ve ben belekdeydik. benim için çok güzel bir tatil oldu. annem derslere girdi ben ise anneannem le resmen tatil yaptım çok güzeldi. yeniden ankaraya gelmek kötü oldu annem yeniden iş hayatına döndü ben yeniden eve kapandım orada ne kadar güzel geziyordum. annem bu haftayı yoğun geçirdiği için ancak şimdi yazabildik bende bu hafta anneme az gördüm yani.
inşallah hafta sonu birlikteyiz hafta sonu neler yaptığımı yeniden yazarım antalyadan birkaç fotoğraf size hoşçakalın diyorum enkısa zamanda yeniden yazacağız
bye bye.

5 yorum:

cavidan dedi ki...

oh negüzel gezmişiniz darısı bizim başımıza...nehiride öpüyoruz.

nilay dedi ki...

hoş gelmişsiniz,hoş gitmişsiniz diyeyim...güzel geçmesine sevindim..çok şükür Nehir prensesle de tanışmış olduk..en azından resimlerde :)şansınıza havalarda güzeldi..bir daha ki sefere görüşmek üzere..

derya dedi ki...

nilaycığım teşekkür ederim nehirin fotoğraflarını ancak zaman bulup yükleyebildim inşallah bundan sonra düzenli yüklerim antalyaya bir daha ki gelişimde kesin görüşmek isterim sizde ankaraya gelirseniz kesin beklerim ilkeyi öpüyorum
cavidancığım sizde inşallah erenle güzel birtatil yaparsınız ok iyi geliyor ikinizide öpüyorum

Elizabeth dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Elizabeth dedi ki...

Merhaba, cok ozur dilerim, birden fazla blog actigim icin, yanlis bloga yanlis yorumu yazmisim, o yorum bir premature bebegin bloguna yazilacakti :) simdi dogrusunu yazayim hemen! :D

Kiziniz bir harika, doktor oldugunuzu okudugumda bir merhaba demek istedim! ben de hem anne, hem neredeyse- nerdeysee doktorum! :) fakat oglum 28 haftalik dogdugu icin, bu yil egitimime ara vermek zorunda kaldim, hem hamileligim, hem dogumu buyuk surpriz oldu bizim icin!

Kiziniza benden opucukler verin, Jayden biraz daha buyuk olmaliydi, belki size talip olurduk! :)